Blogs

Wat vinden we bij Jung van de laatste ontwikkelingen in ons vak, van trends, thema’s en interessante branding? Zodra er nieuwe inspiratie opborrelt, klimmen we in de pen. Kijk hieronder voor onze proefbalonnetjes, luchtfietserijen en gedachtekronkels. Leuk als je reageert!

EMPATHISCH COMMUNICEREN IN B-TO-B MARKT? VOORAL DOEN! 21 juni 2022

EMPATHISCH COMMUNICEREN IN B-TO-B MARKT? VOORAL DOEN!

Nieuw onderzoek van The Oval Office bevestigt wat ik al langer dacht. Empathische merken scoren beter. Wat geldt voor de B-to-C markt blijkt evengoed op te gaan voor B-to-B.

Lees meer
Nee, de digitale bestanden wil je niet hebben… 2 februari 2022

Nee, de digitale bestanden wil je niet hebben…

Heel soms krijgen we nog wel eens de vraag of we de ‘open bestanden’ van ons werk willen afgeven. In deze blog leg ik uit waarom dit niet zo’n goed idee is.

Lees meer
Hoe je het snelst je merk afbreekt 24 maart 2021

Hoe je het snelst je merk afbreekt

Deze week overkwam het me weer eens. Ik belde met een grote landelijke dienstverlener voor een eenvoudig, doch voor mij prangend vraagje…

Lees meer
Strategie het raam uit 12 oktober 2020

Strategie het raam uit

Een snel veranderende wereld vraagt om communicatie met aanpassingsvermogen. En een dynamische strategie. It’s time for TEA!

Lees meer
Reclamemasten verbieden? 18 augustus 2020

Reclamemasten verbieden?

Het idee om reclamemasten te verbieden verdient enig tegengas. Ik geef toe, ik ben verdacht…

Lees meer
In de mens worstelt de consument met de burger 12 mei 2020

In de mens worstelt de consument met de burger

De betrokken burger in de mens begint steeds meer gewicht in de schaal te leggen. Bewuster, kritischer, bezorgder, activistischer. Hoe verbind je met de consumens?

Lees meer
Op zoek naar (online) engagement en dialoog 4 april 2020

Op zoek naar (online) engagement en dialoog

Door de corona-pandemie zien we een toenemende behoefte bij klanten aan interne communciatie. Hoe krijg je meer engagement als iedereen thuis werkt? Daar zijn gelukkig prachtige tools voor…

Lees meer