Welkom bij Buro Jung!
Jung kan alles. Echt alles? Ja, echt alles. Maar uiteraard zijn er ook bepaalde specialistische vormen van communicatie waarvoor de meest uiteenlopende bedrijven met Buro Jung samenwerken. Maak kennis met hét fullservice communictiebureau van Haarlem.
Strategische communicatie
Wat bereik je bij wie, waar, wanneer en hoe? En vooral: waarom? Wie een sterk verhaal heeft, heeft een streepje voor in strategische communicatie. Een goed geformuleerde missie en visie vormt de perfecte springplank voor strategische communicatieplannen. Goed om te weten waar je staat en waar je heen wilt.
Hoe we een merk bouwden: bekijk ons werk voor IT-dienstverlener SimplifyNow
Corporate communicatie
Communicatie moet kloppen. De externe boodschap, de interne. Met zorgvuldige corporate communicatie borg je jullie goede reputatie, of versterk je die zelfs. Met een duidelijk doel en een scherpe strategie zet je communicatiemiddelen effectief in, en voor je het weet krijg je een fijne reactie van een klant, medewerker of vakgenoot. Of werf je eindelijk die topper van een collega…
Hoe we medewerkers minder verlegen maakten: bekijk hier onze case over verpakkingsproducent Schoeller Allibert
Marketingcommunicatie
Geboren uit een Haarlems communicatiebureau en een Amsterdams reclamebureau, ontwikkelt Jung al meer dan vijf jaar communicatie met een sympathieke twist. We kijken namelijk nogal eens campagnematig naar de communicatie van bedrijven. En dat levert pakkend werk op. Werk met impact, noemen we dat ook wel.
Hoe we het nogal conservatieve imago van een bank benutten voor een langlopende printcampagne: bekijk ons werk
voor Bank ten Cate & Cie
B2B-communicatie
Van B2B-communicatie hebben we bij communicatiebureau Jung ons specialisme gemaakt. Want klantcommunicatie vraagt om net die speciale toon in content, die andere focus in jaarverslagen en een andere inzet van je communicatiemix.
Hoe we aardappels lieten shinen: bekijk hier ons werk voor aardappelcoörporatie Agrico
Duurzaamheidscommunicatie
Bij Buro Jung ademen we duurzaamheid. Dus zijn we inmiddels ook al heel bedreven met de CSRD, de nieuwe richtlijnen voor duurzaamheidsverslagen. Voor veel organisaties wordt een ESG-rapportage verplicht. Als communicatiebureau met een duurzaam DNA zijn we gespecialiseerd in duurzaamheidsverslagen en volledig thuis in integrated reporting volgens de CSRD.
Hoe we een complex duurzaamheidsverhaal vertelden: bekijk ons werk voor staalproducent Tata Steel
Creatieve communicatie
“Hé, dat is leuk!” – de key-response die we vaak krijgen als communicatiebureau. Leuk, opvallend, pakkend… you name it. Want om aandacht te krijgen, moet je je communicatie nét even anders aanpakken dan anderen. Out-of-je-box dus.
Hoe we zelfs afvalscheiding hip & happening maakten: bekijk ons werk voor Circulus Berkel
> Ontdek wat Jung nog meer bezighoudt, op onze werkpagina.