Hoe is het om met Jung te werken?
Bij Buro Jung zien we niets liever dan tevreden klanten. Daarom bij ons geen creativiteit-om-de-creativiteit. Nee, we willen dat ons werk impact heeft, resultaten boekt. En dat lukt, gezien de lange relaties die we onderhouden met klanten die ons telkens nieuwe opdrachten gunnen. Dus the proof of the pudding… afijn, lees de klantrecensies hieronder.
“Buro Jung verrast telkens door de creativiteit van voorstellen. Je merkt dan dat ze zich verdiepen in onze wereld en onze cultuur snappen. Onze communicatie gaat vliegen door die inspirerende extra stap. Strategische sessies zijn altijd goed voorbereid en leveren daarom ook echt veel op.”
drs. Walter de Reus-van Boheemen
Hoofd marketing & communicatie
Spaarne Gasthuis
“We krijgen heel veel complimenten over onze nieuwe stijl. Niet één keer, elke dag!”
Aart Goedhart
Oprichter Wenders
“It takes two to tango, het klinkt soms als een grijsgedraaide plaat. In het geval van onze samenwerking met Buro Jung geldt dat zeker en gaat deze veel verder dan een traditionele klant-leverancier relatie. De collega’s van Buro Jung zijn integraal onderdeel van ons team om samen mooie en impactvolle communicatie te realiseren. Op die manier halen ze het beste uit ons en wij het beste uit hen. En dat op een plezierige manier, waarbij je elkaar voortdurend uitdaagt en aanvult. Een samenwerking uit het boekje!”
André Manning
Director Corporate Communications & Public Affairs
Tata Steel Nederland
“Zonder Buro Jung was Techportal.nl nooit hét online portaal voor de promotie van techniekonderwijs in Noord-Holland geworden. Al vanaf het begin dat we hier mee bezig zijn, voel ik me gesteund. In onderwijsland volgen ontwikkelingen zich snel op en dankzij Jung houden we focus op het versterken van onze rol. Ze denken mee, komen met verrassende ideeën en doen vaak net dat stapje meer, dat stapje waardoor we anderen mee krijgen.”
Erik de Mink
Manager Arbeidsmarkt & Onderwijs Noord-Holland
“In the last three years, we have successfully collaborated with Buro Jung on our sustainability report. They understand the context in which we operate and excel at capturing our sustainability proposition. With their attractive graphics and spot-on copy, our messaging gains clarity and impact, effectively conveying our value to internal and external audiences.”
Britta Wyss Bisang
VP Sustainability and Strategic Marketing Communications
Schoeller Allibert
“Bij elke sessie voelden we ons thuis bij Jung. Zo zijn jullie er prima in geslaagd om ons op scherp te zetten. Waardoor onze nieuwe site niet alleen mooi is, maar ook onze doelgroep beter aanspreekt: visueel én qua content.”
Pim Smits
Voorzitter Stichting Dravetsyndroom