22 november 2019

Nieuwe wending voor Wenders

Ruimte maken voor het nieuwe. Dat is in de kern waar Wenders sterk in is. Ze komen binnen bij grote organisaties waar veranderprocessen vastlopen. Vaak door onderhuids gedoe tussen mensen, door te starre procedures, of een teveel aan bureaucratie. Wenders brengt iets unieks mee: aandacht. Aandacht voor mensen, voor wat zich afspeelt. Met hun scherpe blik en een flinke dosis creativiteit zorgen ze vervolgens voor nieuwe ruimte. Ruimte voor het nieuwe.

Toen we dit eenmaal scherp hadden, was een payoff niet ver weg meer. We schreven een nieuwe positioneringstekst, fristen het logo op en creëerden een beeldtaal die dat Wenders-gevoel overbrengt: mensen die weer ruimte voelen, aangevuld met illustraties die de ironie van ingewikkelde mensprocessen fijntjes duidelijk maken.

Onze vrienden van FBi-design (óók Made in Haarlem Groep) bouwden er een prachtige website mee, die afgelopen woensdag live ging.