Voor merken & thema’s

voor sterke merken
en grote thema’s

Lees meer

Voor sterke merken...

Waar wil je over vijf jaar staan met je merk? Wat is de juiste positionering voor een nieuwe dienst? Bij zulke vragen voelt Jung zich als een vis in het water. We helpen we je graag bij de juiste beslissing.

Goed creatief werk is volgens ons geen kwestie van ellenlange praatsessies en vuistdikke rapporten. Wel van bij het begin beginnen: de strategie. Van daaruit bouwen we je merk stap voor stap uit tot een kloppend geheel. Een sterk merk, dat met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt. Daag ons maar uit!

...en grote thema's

Maatschappelijke ontwikkelingen? Thema’s die ertoe doen? Jung duikt in de essentie en ondersteunt met inhoudelijke communicatie. Dat begint vaak bij een goed opgeschreven missie, visie en corporate story. Of via verhalen over impact, jaarverslagen en campagnes om stakeholders te activeren. We kennen het krachtenveld en stemmen af op gevoelens en opinies bij politiek, media en belangengroepen. 

Waar vind je een bureau met inhoud? Kom langs bij Jung. Met souplesse sparren we over dieper gaande onderwerpen, zoals de energietransitie, circulaire economie, slimme steden en social return. En natuurlijk over duurzaamheid! Bij Jung al jaren een thema waar we veel ervaring mee hebben…

Jaarverslag? Corporate story? Profiteer van onze ervaring in duurzaamheidscommunicatie

Snel even
sparren?

Altijd welkom in ons mooie Haarlem! Of we komen naar jullie. Een uurtje van gedachten wisselen kan zomaar nieuwe inspiratie en interessante vergezichten opleveren. Wat houdt je tegen? Bel Jung!