Voor merken & thema’s

voor sterke merken
en grote thema’s

Lees meer

Voor sterke merken...

Waar wil je over vijf jaar staan met je merk? Wat is de juiste reclamestrategie voor een nieuwe dienst? Bij zulke vragen voelt Jung zich als een vis in het water. We helpen we je graag bij de juiste beslissing.

Goed creatief werk is volgens ons geen kwestie van ellenlange praatsessies en vuistdikke rapporten. Wel van bij het begin beginnen: de strategie. Van daaruit bouwen we je merk stap voor stap uit tot een kloppend geheel. Een sterk merk, dat met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt. Daag ons maar uit!

...en grote thema's

Nieuwe ontwikkelingen? Gevoelige zaken? Jung duikt in de essentie en stippelt de communicatie voor je uit. Bijvoorbeeld met een goed opgeschreven missie en visie. Of via verhalen over urgentie en relevantie. We zorgen dat we het krachtenveld kennen en stemmen af op gevoelens en opinies bij politiek, media en belangengroepen. 

Grote thema’s houden ons bezig. Want hoe inhoudelijker, hoe beter wij daar communicatie van weten te maken. Bijvoorbeeld voor de energietransitie en circulaire economie. Of slimme steden en social return. En duurzaamheid! Bij Jung een groot thema…

Duurzaamheid, een speciaal thema bij Jung

Snel even
sparren?

Altijd welkom in ons mooie Haarlem! Of we komen naar jullie. Een uurtje van gedachten wisselen kan zomaar nieuwe inspiratie en interessante vergezichten opleveren. Wat houdt je tegen? Bel Jung!