Voor merken & thema’s

voor sterke merken
en grote thema’s

Lees meer

Voor sterke merken...

Waar wil je over vijf jaar staan met je merk? Wat is een slimme positionering voor jullie nieuwe dienst? Bij zulke vragen voelt Buro Jung zich als een vis in het water. We helpen je graag beslissen en pakken door voor originele uitingen.

Mooi creatief werk is volgens Jung geen kwestie van ellenlange praatsessies en vuistdikke rapporten. Wel van bij het begin beginnen: de strategie. Van daaruit bouwen we je merk stap voor stap uit tot een kloppend geheel. Een sterk merk, dat met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt. Daag ons maar uit!

...en grote thema's

Maatschappelijke ontwikkelingen? Onderwerpen die ertoe doen? Jung werkt vanuit de inhoud toe naar bijzondere creativiteit. Dat kan een goed opgeschreven missie en visie zijn. Een corporate story, een jaarverslag of een actie voor stakeholders. We hebben een antenne voor krachtenvelden en stemmen af op gevoelens bij het publiek, de politiek en belangengroepen. 

Kom langs bij Jung om te sparren over dieper gaande onderwerpen, zoals de energietransitie, circulaire economie en social return. En natuurlijk over duurzaamheid. Bij Jung al jaren een thema waar we veel van af weten…

Jaarverslag? Corporate story? Profiteer van onze ervaring in duurzaamheidscommunicatie

Sparren over een nieuwe campagne?

Altijd een goed idee. Op ons kantoor in Haarlem ben je altijd welkom, al bewaren we nu even 1,5 meter afstand. Bellen, mailen, of een videocall? Even van gedachten wisselen kan zomaar nieuwe inspiratie en interessante vergezichten opleveren. Dus neem vooral contact met ons op!