Wervingscampagne? Kom bij communicatiebureau Jung!

Kom bij Jung!

Een oververhitte arbeidsmarkt… Veel vacatures, maar talent aantrekken lukt niet? Tijd voor een wervingscampagne. Zo eentje waarvan je denkt: hadden we dat maar eerder gedaan. Want ineens werf je effectiever én groeit je naambekendheid.

Wervingscommunicatie: een vak apart?

Ja en nee. Wervingscommunicatie benaderen wij bij communicatiebureau Jung telkens als een frisse, nieuwe communicatievraag. Ook bij wervingscommunicatie proberen we samen de doelgroep scherp te krijgen, bepalen we het doel, en natuurlijk jullie toon. En we we zorgen altijd voor een creatieve, originele insteek. Zoals je mag verwachten van een communicatiebureau.

Je wervingscampagne onderbrengen bij een bureau

Vacatures online zetten, reguliere communicatie uitsturen en dan komt er nog een spoedvraag tussendoor. In de drukte van alledag lukt het soms niet om consequent aan je wervingscampagne te werken. Buro Jung neemt alle zorg en taken uit handen door een onderscheidende én effectieve wervingscampagne voor je te bedenken en te uitvoeren.

Arbeidsmarktcommunicatie, waar begin je?

Bij arbeidsmarktcommunicatie beginnen we graag waar we altijd beginnen: het begin. Want welke mensen wil je aantrekken? Hoeveel mensen heb je nodig? Hoe wil je overkomen? Wanneer is jouw arbeidsmarktcommunicatie geslaagd? Als we alles goed onder de loep hebben genomen, gaan we stap voor stap aan de slag. Zo bouwen we effectieve arbeidscommunicatie op.

Employer branding

Een aantrekkelijk werkgeversimago is vaak hét fundament onder effectieve werving. Je eigen medewerkers als fan van jullie organisatie… dat zorgt voor extra positieve reuring. Vanuit jullie merkgedachte pakken we graag de handschoen op om dit goed uit te werken.

Effectieve wervingsstrategie

Wat een effectieve wervingsstrategie is, hangt af van de organisatie en de talenten die je wilt werven. Wil je jong talent werven? Dan is een effectieve wervingsstrategie om naast online communicatie ook ‘digital out of home’-borden in te zetten rondom mbo-, hbo- of wo-scholen. Op zoek naar senior leidinggevenden met ervaring in de corporate wereld? Overweeg dan eens een advertentie in het FD. Je kunt je wervingsstrategie zo groot en klein maken als je wilt.

Hoe we nieuwe IT’ers interesseerden voor een carrière: bekijk ons werk voor SimplifyNow

Online wervingscampagne

Digitale communicatie valt vaak heel scherp te richten. Natuurlijk mag een LinkedIn-campagne daarin niet ontbreken. Een goed uitgevoerde online wervingscampagne is een krachtig middel om talent aan te trekken en de bekendheid van je werkgeversmerk te vergroten. De kwaliteit van sollicitanten neemt bovendien zienderogen toe. Door digitale kanalen en data-analyse strategisch in te zetten, bereik je je wervingsdoelen efficiënt en effectief.

LinkedIn Advertenties: doe onze minicursus!

Wil je zelf eens rondneuzen op LinkedIn Advertenties? Ons communicatiebureau ontwikkelde een minicursus LinkedIn Ads. Perfect voor HR- en communicatiemensen die zelf willen weten hoe het zit of wat er mogelijk is.

Bekijk de minicursus, dit whitepaper van Buro Jung  is gratis!

Diversiteit, gelijkheid en inclusie: hoe zorg je voor een divers personeelsbestand?

Diversiteit, gelijkheid en inclusie – ofwel D&I of DEI, gaat in wezen om aantrekken én behouden. Daarmee ligt het op het snijvlak van HR en communicatie. Een divers personeelsbestand krijg je met een kritische blik en door communicatie met oog voor detail. Laat dat nou precies zijn hoe we bij communicatiebureau Jung graag werken. Meer weten over onze visie op een divers personeelsbestand? Begin eens bij ons whitepaper over D&I

 

Buro Jung helpt je graag. Laten we samen een wervingscampagne maken die net díe collega’s werft die je nodig hebt. Let’s talk! > 023 551 5448